Boda gitana a alacant

Es el megapont de l’11-S… Ens trobem embarcats en un euromed direcció alacant per disfrutar de la boda gitana d’una parelleta excepcional…comença bé la cosa. A l’alçada de valència el tren para x arrollamiento. Per sort en una hora tornem a estar en marxa i afortunadament sense veure cadàver (que no creiem sigui humà). Dinar al tren, arribem al piset que hem llogat x airbnb i donem una volta per alacant. Fa una calooooor força important, passem x costat de platja que es troba carregadeta. Després orxateta i ens trobem amb la futura núvia pel carrer. Aprofitem x fer un sopar de pre-preboda.

En el tren

Passejant per alacant

La pre-pre-boda

Piset on dormim

Al dia següent ens llevem i visita al castell, dinar i cap a l’hotel. Piscina i passeig fins al xiringo x celebrar entre amics i familiars la pre-boda… Bany a la llum de la lluna i lleu borratxera x celebrar l’amor d’aquests dos, superada la pre-boda.
Ja és el dia. Ens aixequem al matí i fem un esmorzar amb aparició progressiva de gent. Piscina i posterior dinar suau esperant l’aconteixement. Canvi de roba. Ens posem guapos. Cerimònia al jardí. Molt emocionant. Tots plorant com babaus. Focs artificials. Sopar de luxe. Molta proximitat i bon rotllo. Video emocionant de la història de la parella. Records de com ens vam conèixer. Alegria… Ball, fotomatón i molt alcohoool… Sobretot x alguns. Boda més que superada.
Al dia següent esmorzar, despedir nous amics, despedir vells amics, tornar a casa.

Esmorzar preboda amb russa

Quins nerviiis

Benvinguda als nuvis

El moment mes esperat

Feliços per l'aconteixement

Feliços per l’aconteixement

En el pica-pica

Ja comencem a anar contentillos

La nostra taula

Que guapos somos

El trio calavera

Adeuuuu nois!!!

Un mega-pont inoblidable. Quan estas amb gent que estimes no necessites res més.