Trekking salkantay day 4

Mentre gairebé tothom dorm, molts la mona després de la festa d’ahir i la pluja d’aquesta nit, em llevo gràcies al despertador i amb els peus més destrossats per picades de la meva vida, i empaqueto per sortir a les 05 a esmorzar. Aquesta hora esmorzem per agafar el bus o transport a preu d’or (25 soles x cap que no hi ha manera de baixar) i que ens portarà a un poble al costat de La playa, on si fessim trajecte com era, ens hauriem quedat.
Comencem per un ampli camí inca ple d’escales i seguim per un caminet preciós que va enfilant i ens va deixant boniques vistes, i farcit de campings i cases on dormir precioses, amb molts llocs on fan cafè, l’especialitat de la zona.

image

Tomaquets en un arbre!!!

image

Pujant amb els catalans

Amb la tonteria pujem uns 750metres i arribem al coll, on hi ha molts núvols. Un cop passem a l’altre cantó de la vall, arribem a unes ruines quechuas, un lloc de descans pels missatgers que anaven a MP a portar bones des de la capital. MP va ser una ciutat que es va construïr per fer d’enllaç entre Cusco i les montanyes i la zona de la selva i que al no ser trobada ni localitzada pels espanyols, no va ser derruïda ni destrossada.
Des d’aquest punt i tot els nombrosos núvols, anem tenint vistes del MP i ens emocionem per veure’l abans d’hora.

image

MP ennovulat al fons

image

Insecteeee

Després baixem per la muntanya fins arribar al riu que ens menarà a hidroeléctrica, on trobarem la resta de companys que han caminat x carretera o han fet Zipline. Tenim vistes de la vall i del MP precioses i estem contents d’haver pres la decisió, i recomano a aquell que faci la ruta intenti fer això.

image

Una altra vista dem MP

image

Vall a la que baixem

També ens trobem parets verticals i cascades precioses i finalment arribem a l’últim punt de carretera, on dinem.
A partir d’aqui uns 11km per un bonic paisatge però sota un sol escaldador per les vies del tren que ens porten a Aguas Calientes, el poble del MP. Allí tenim hostal (per fi, una nit a dormir bé!!!!).

image

Travessant el riu

image

Cap a Aguas Calientes

Compres al mercat, sopar i dormir, demà és el gran dia!!!!

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s